AM Serwis - Arkadiusz Czajka, Marcin Tarasiuk |
|
05-077 Zakręt, ul. Trakt Brzeski 18 tel. 604-623-817 Marcin Email tel. 660-387-961 Arkadiusz Email tel. 698-173-173 księgowość Email |
|
Zapraszamy: pon. - pt. w godz. 8-16 |
Specjalizacja — auta sportowe Mercedes BenzMichał Przybylski 'OBEBO', zawodnik driftu* współpracuje z nami od 2006 roku. Jego Mercedes 190 pod maską miał silnik 2.3 16V o seryjnej mocy 185 KM ani nie był wyposażony w stałą blokadę mechanizmu różnicowego, kiedy to Michał podczas jednej z eliminacji Toyo Drifting Cup 2006 pokonał w pojedynku rywala jadącego BMW M5 z silnikiem o mocy 400 KM. Jednak dotychczasowe parametry zdecydowanie nie wystarczały jak na wyczynowy driftowóz, w dodatku tak nietypowy jak Mercedes 190. Nadszedł czas na zmiany - autem zajął się Arek Czajka /firma AM Serwis/, który zmienił jednostkę napędową z 2.3 16V na większą - 2.5 16V i dołożył do niej turbosprężarkę Garett GT28RS. Seryjne tłoki zostały zastąpione przez kute tłoki odprężające, odpowiedniki z firmy JE Pistons. Wzmocnienie silnika i układu napędowego to dopiero początek przygotowań samochodu do startów w zawodach. Dlatego miejsce seryjnych sprężyn zawieszenia zajęły elementy H&R obniżające nadwozie o 40mm i wspomagane przez amortyzatory KYB AGX z regulowaną twardością. Dzięki specjalnym płytkom (cumber plate) udało się zwiększyć kąt pochylenia przednich kół do -4o. Zwieńczeniem modyfikacji zawieszenia są grube stabilizatory znacznie ograniczające niekorzystne przechyły nadwozia. W driftingu równie ważne jak silnik i zawieszenie są hamulce. Z przodu zostały zamontowane tarcze EBC Turbo Groove wraz z klockami EBC Green Stuff. Tylne tarcze i klocki pozostały seryjne, ale ich uruchamianiem zajmuje się, poza zasadniczym układem hamulcowym, także hydrauliczny hamulec ręczny marki D2. Nie mogliśmy zapomnieć też o bezpieczeństwie kierowcy i jego pasażera instalując dla nich nowe, sportowe fotele Bimarco Futura i czteropunktowe pasy bezpieczeństwa Sparco. Warunki pracy silnika na bieżąco monitorują wskaźniki ciśnienia doładowania oraz temperatury spalin firmy Autometer. Po ich zamontowaniu do pełni szczęścia potrzebna była jeszcze tylko jedna kontrolka - tzw. Shift Light. Żeby nie oszpecać wnętrza dodatkowym elementem, zaadaptowaliśmy do tej funkcji kontrolkę seryjnej blokady mechanizmu różnicowego - wszak po zablokowaniu na stałe dyferencjału, wykonywane przez nią do tej pory zadanie stało się nieaktualne. Jeśli interesuje Cię sport samochodowy to polecamy stronę Michała Przybylskiego 'OBEBO' <zobacz więcej> |
Zdjęcia poniżej (pokaz driftu) i po prawej (nowy driftowóz Michała) zrobiliśmy podczas imprezy MensDay w dniach 4-5.VI.2011 na terenie toru Wyścigów Konnych - Warszawa Służewiec.
|
Od 2006 roku zajmujemy się sportowymi Mercedesami Michała Obebo Przybylskiego |